1 Ekim 2017 Pazar

Koşmasaydım Yazamazdım - Kitap

“Evet, ben elbette büyük bir koşucu değilim. Fakat bu hiç de önemli bir sorun değil. Dünkü kendimi biraz olsun geçebilmek; önemli olan işte bu."

Alıntı: Murakami, Haruki. “Koşmasaydım Yazamazdım"


Haruki Murakami' nin kitaplarını daha önce hiç okumadım. Bu ilk oldu. E tabi koşmak üzerine bir kitap olduğu için su gibi akıp gitti kitap. Zaten sayfa sayısı da çok değil.
Konusuna gelirsek kısmen bir otobiyografi denebilir. Yazar hayatının bir kısmını bu kitapta özetlemiş. Koşunun hayatında ne denli önemli  olduğunu gayet içten anlatmış. Koşuya ilgi duymayanlar için sıkıcı bir kitap olabilir. Hatta okuduğum yorumlarda yazarın hayranları da kurgu bir kitap olmadığı için biraz burun kıvırmışlar. Koşucuların ya da ilgi duyanların bu kitapta kendilerinden çok şey bulacaklarını söyleyebilirim.








2 yorum:

  1. Merhabalar,

    Haruki Murakami, çok sevdiğim yazarlardan biridir. Dünyaca ünlü yazarı ‘’Koşmasaydım Yazamazdım’’ kitabıyla tanıdım ilk. Yazmayı çok seven ve geçimini yazarak sürdüren bir yazar olarak bu kitap beni çok etkilemişti. Kitapta şu sözü çok sevmiştim: ‘’Evet, ben elbette büyük bir koşucu değilim. Fakat bu hiç de önemli bir sorun değil. Dünkü kendimi biraz olsun geçebilmek; önemli olan işte bu.’’ Şahane bir kitap, herkese tavsiye ediyorum. İzninizle bu kitaptan en sevdiğim 10 alıntıyı okumanız üzere sizinle paylaşmak isterim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/haruki-murakami-kosmasaydim-yazamazdim-kitabindan-10-enfes-alinti/

    Güzel okumalar dilerim,
    edebiyatla ve sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil

Under Armour Spor Maskesi - UA Sportmask

Under Armour firması sporcular için özel nefes almayı kolaylaştıran bir sporcu maskesi üretti. Türkiyede piyasaya çıktıktan sonra çok kısa b...